donderdag 2 maart 2017

We hebben een Winnaar. Uitdaging #1



Graag wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor jullie deelname. 
Nu komt voor mij de moeilijke taak om een winnaar uit te kiezen.
Daarvoor heb ik hulp gehad van de random generator.

Er ging net iets fout met het tooltje, maar gelukkig heb ik er een foto van gemaakt.






Een hele dikke proficiat.
Wil je mij een mailtje sturen met je gegevens? Dan zorg ik ervoor dat er een prijsje jou kant op komt.
renatevanthuijl@ziggo.nl

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging. 
Dus pak allemaal jullie boekjes uit de kast, en ga eens lekker out of de box.

-xies- Renate.

3 opmerkingen:

  1. Wauw.....ik zie net dat ik je eerste Challenge heb gewonnen Renate....wat gaaf! Heel erg bedankt en mijn gegevens zijn ondertussen onderweg naar je!
    Ik probeer zeker ook nu weer mee te doen....veel succes,
    Groetjes en nogmaals dank,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen